tisdag 20 juli 2010

Jag är tillbaka

Efter en otroligt tung och sjuk vinter så har jag av olika anledningar inte orkat/velat/kunnat ta hand om mig själv men nu är jag tillbaka igen.

Jag började (återigen) med Viktväktarnas nya ProPoints och resultatet för den här veckan är minus 1,5 kg. Detta fastän det har varit födelsedagsfika i mängder. Men hade jag inte börjat räkna points igen hade jag nog gått upp den här gågna veckan.

Så nu gör jag ett nytt försök och jag hoppas verkligen att jag orkar fullfölja det här nu. Jag har ätit upp mig rejält under vintern så min nya startvikt är på tunga, hemska 98,9 kr. Enda som är positivt med det är att det var inte över 100 kg.
Min vikt idag var 97,4 kg. Jag är nöjd över mig själv, det ska jag säga.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Grattis! Härligt jobbat!
Lotta

batgirl sa...

Åh vad kul att du är tillbaka =)
Kämpa på nu!

Bloggägare sa...

Tack så mycket hörrni, ja någon gång ska jag väl ändå lyckas =)