onsdag 3 december 2008

Checklista onsdag, v 3

Frukost: Grahamsgrynsgröt med osockrad äppelmos
3,5 points

Lunch: Rotsakssoppa med tigerräkor
3,5 points

Mellanmål: Mariekex (Egentligen inte ätet till mellanmål utan Mariekex intagna under hela dagen men samlade som mellanmål för simpelhetens skull. Nyttigt? Absolut inte. Hade jag kunnat tagit något annat, nyttigare? Självklart!)
4 points

Middag: Rotsakssoppa med mer tigerräkor. Knäckebröd.
6,5 points

Kvällsmål: Knäckebröd med Lönnebergaskinka.
2 points
Kommentar: En ganska bra dag om man ser till antalet points. Jag skulle säkert kunna ha ätit mer protein men vi är så dåliga på att handla. Det blir liksom panikhandling och fokusen ligger då inte på att handla proteinrika varor. Ja ja, bara jag håller mig inom pointsen är jag nöjd. Fördelningen får jag ta hand om sedan.

0 kommentarer: