tisdag 2 december 2008

Vad är det som pågår?

Jag fattar inte vad det är som pågår. Det är som att hela kroppen tar en paus för att fokusera på förkylningen. Magen står still, förkylningen blir värre och det blir bara upp på vågen. Jag blir så less. Just när jag var på banan igen så händer det här. Jag vet ju att när jag drabbas av motgångar så har jag svårare att sköta mig.
Jag var bara så peppad innan förkylningen kom in i mitt system.
Jag får försöka ha modet uppe och se till att sköta mig för att invänta min belöning nästa måndag på vågen.

Suck....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jobbigt att du inte får bli frisk! Jag tror helt klart att kroppen pausar när man är sjuk. Kanske binder lite extra vatten och så..

Krya på dig *kram*

Bloggägare sa...

Ja jag hoppas det är så i alla fall, det känns om bättre att veta att ett plus beror på något. Jag har då druckit som en kamel i alla fall och jag tycker inte "utgifterna" har varit i proportion som "inkomsterna".

Äh, en motgång är inte hela världen, jag får se till att skaffa mig ett lika stort minus som vecka 7.

Tack!