måndag 24 november 2008

-1,5 kg 7:e veckan med Viktväktarna

Jippie!!!
-1,5 kg samt ett nytt kilotal, 86,9. Det känns jättehärligt och jätteinspirerande. Det är så himla skönt att det faktiskt lönar sig att sköta sig. Eller, jag har ju faktiskt haft lite utsvävningar men givetvis under rimliga gränser.
Den här veckan kommer jag att sträva efter att sköta mig så gott det bara går, jag står nämligen inför en utmaning igen. En födelsedagsutmaning. Min sambo fyller år och det innebär bakning igen. Men den här gången ska jag inte falla dit som jag gjorde när dottern fyllde år. Någon måtta får det ju ändå vara och hur svårt ska det vara att behärska sig egentligen??

Nu måste jag ta och sluta, ska till en kompis idag och det är grejer som ska göras och packas innan. Det är ju som inte bara att dra iväg när JAG är klar. Har man två barn blir det lite mer grejer som måste in i bilen.

Jag ska glatt ratta mig till henne och tänka: Så himla bra jag är!

0 kommentarer: