torsdag 27 november 2008

Det vill sig inte...

När jag vägde mig i morse så har jag gått upp 0,4 kg sedan i måndags. Nu vet jag inte om en förkylning kan spela in på detta (jag är jätteförkyld) men rent generellt verkar det som om kroppen står ganska stilla. Jag vet inte varför men det är som ingen ruljans på "saker". Kanske måste dricka mer vatten och äta lite mer frukt?

Det ska förresten vara min utmaning för nästa vecka, äta minst en frukt varje dag.

För övrigt så har jag en nackspärra som heter 'duga' och 'rörelsehindrad'. Jag hade sådana planer att försöka få så mycket av veckostädningen gjort nu på dagtid men det känns som något så enkelt som att sitta vid datorn är att göra för mycket. Jag måste nog ta värktablett/er om jag ska kunna göra något/existera idag.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas nacken blir bättre och att "ruljansen" kommer igång igen!