söndag 23 november 2008

Checklista söndag

Frukost: Grahamsgrynsgröt med lättsockrad äppelmos
4 points

"Lunch": 1,5 Hot Dog (hade ingen aning om att de var så dyra, måste lära mig kolla upp sådant innan jag äter något)
4,5 points

Middag: Sour Cream & Onion-kryddade potatisklyftor, helstekt fläskfile i gräddsås och baguette med bregott (oj så dyr middag men ack så god)
14,5 points

Kommentar: Jag åt frukost och just innan vi skulle fara iväg på stan för att göra ärenden/handla lite julklappar, så tryckte jag i mig dessa Hot Dogs. Så onödigt men de är så salta och goda om man äter dem kall. Eller goda och goda, de är salta i alla fall.
Överlag är jag nöjd med dagen. Vi köpte ingen onyttig mat på stan och jag köpte inget godis eller annat gott på de olika affärerna vi var på. Jag åt alltså ingenting på stan, det skulle jag kanske ha gjort för då skulle middagen inte ha blivit så dyr. Jag räknar med några bonuspoints då vi gick omkring på stan i ca 2 timmar, det räknar jag som 'Långsam gång'. Det blev 1,5 extra points för 45 minuter långsam gång.

0 kommentarer: