söndag 31 maj 2009

Pisshumör

Idag har jag varit på riktigt skithumör. Jag har iof haft ont i bäckenet och det påverkar alltid mitt humör även om jag inte riktigt tänker på det men att vakna på fel sida utöver det suger.
Morsdag och allt men det hjälps inte.
Ja pga det usla humöret så är jag inte heller på skrivarhumör men jag ska ändå skriva något och även om jag just nu inte känner mina kommentarer till händelserna så vet jag att jag menar dem.

  1. Antibiotikan har gjort sitt, jag är frisk och det är toppen
  2. Imorgon börjar jag träna igen, jippe!
  3. Bortsett från dagens mat så har jag fått in i bra matvanor.
  4. Kvällsmålet börjar utebli fler och fler kvällar vilket jag också gillar.
  5. Jag måste komma isäng tidigare på kvällen.
  6. Biggest Loser är nog mitt favoritprogam just nu, oj vad jag gråter till Marks känsliga sida.

2 kommentarer:

Pulver sa...

Bara positivt vad härligt. Skönt att medusinen hjälpte.

Bloggägare sa...

Ja det känns jättebra. Tack för alla dina kommentarer, jag har just upptäckt din blogg så nu ska jag läsa lite =)