torsdag 23 april 2009

Besatt

Ja än så länge känner jag mig besatt av träningen, efter bara två pass.
Jag tänker träning, jag pratar träning (fastän jag försöker behärska mig för omgivningen tycker nog inte det är lika roligt) och jag drömmer träning. Men jag måste behärska mig så jag inte går in för hårt och faller platt som en pannkaka.
Jag är dock glad över att jag tänker och drömmer om träning istället för godis eller andra onyttigheter. Jag märker, precis som jag trott, att jag sköter maten lite bättre nu när jag har börjat träna än vad jag gjorde innan.

När jag tränade idag så kändes det att musklerna hade varit med om en genomkörare bara för någon dag sedan. Herregud så tungt det gick. Träningsvärken gav sig till känna kan jag lova. Desto större triumf när passet var över. Jag är så duktig, jag är så stolt över mig själv, jag är så bra =)

1 kommentarer:

Stream sa...

Du är jättebra! =)