tisdag 21 april 2009

Jag drömmer om

Jag drömmer om att:
  • komma under 80 kg till bröllopet
  • hitta fina kläder till bröllopet
  • överleva kvällens första träningspass
  • verkligen lyckas gå ned till ett vettigt BMI (även om jag vet att det inte är det bästa sättet att räkna hälsa på)
  • komma i mina smaljeans jag har köpt som inspiration
  • den här veckans resultat kommer vara ett stort minus som en morot till fortsatt lyckad viktminskning
  • aldrig hamna i en svacka igen
  • få en järnvilja, en vilja som kan tämja godissug och andra fällor
  • bli träningsberoende (inte att förväxla med träningsbesatt)

Många av drömmarna är realistiska drömmar, drömmar som kan slå in. Det känns ganska betryggande att veta.

1 kommentarer:

Lotta sa...

Det är viktigt att hålla drömmarna vid liv - det är ju dem som man längtar efter. Kämpa på!
Lotta