måndag 20 april 2009

Ingen återvändo

Nu har jag varit och köpt träningskort och det visar sig att jag gick 10% rabatt pga min sambos arbetsplats. Det tackar jag för. Det innebär att jag bara betalar 140 kr för sista månaden istället för de 590 kronor det kostar för en månad.
Imorgon kommer mitt första pass med cirkelträning att äga rum. Kommer det inga fler inlägg på några dagar så kan ni nog gissa hur träningspasset gick. Har jag överlevt så har jag nog sådan träningsvärk att jag inte tar mig till datorn.

Men allvarligt så tror jag det kommer vara fruktansvärt jobbigt men jag kommer nog att känna mig så himla nöjd och stolt över mig själv.
Jag får hoppas jag kommer ihåg det dagen efter.

Den här dagen har gått riktigt bra matmässigt. Jag åt:

havregrynsgröt till frukost
minikeso, rökt skinka, hackade tomater och ett kokt ägg till lunch
hela ugnsrostade potatisar, grillad fläskfilé och en kall sås på gräddfil.
smoothie på lättyoghurt och en hel drös med blåbär

Jag är nöjd!

2 kommentarer:

Stream sa...

Åh, vilken bra dag! =)

Bloggägare sa...

Ja den kändes bra faktiskt, hoppas du hade en lika bra dag.