tisdag 28 april 2009

Ändrad träning

Igår körde jag och min kompis J Afro. Det var väl helt okej men det var inte riktigt för oss. Jag kände av knäna och J kände av ryggen. Vi båda är även väldigt känsliga när det gäller vissa rörelser som påverkar bäckenet.
Fastän min yngsta är 1,5 år så har jag fortfarande problem med fogarna och att ta stora kliv sidledes och hoppa brett mellan benen är verkligen ingen höjdare. För att var ärlig, det är rent djävligt. J har ett barn som är 4 månader så hon kan inte heller hoppa och skutta som när vi var unga.

Så, istället för att träna följande pass:
Måndag: Afro 30
Tisdag: Cirkelträning 45
Onsdag: Afro 30
Söndag: Yoga 75

Så kommer det att se ut så här (antal minuter efter passets namn):
Måndag: Afro 30 (utfört)
Tisdag: Pilates 60
Onsdag: Body Pump 45
Söndag: Yoga 75

2 kommentarer:

Viktat sa...

Låter som ett bra och kul träningsprogram ändå, även fast du fick lägga om lite!

Bloggägare sa...

Det kommer nog varieras lite för varje vecka beroende på hur jag känner mig och så.
Som den här veckan, förkyld, ingen träning. Jag är lite arg över det må jag säga.
Nu ska jag kolla in din blogg =)