söndag 22 februari 2009

7 sanningar om mig

Stream har utmanat mig att skriva 7 sanningar om mig själv. Oj så svårt att komma på sju grejer att skriva om mig själv men jag ska göra mitt bästa.

  1. Jag älskar O'boy, kan vakna på natten och göra mig ett glas O'boy om allt finns hemma. När jag fortfarande bodde hemma hos mina föräldrar så fick de lov att sluta köpa hem det då det gick så otroligt mycket mjölk på en vecka.

  2. Hatar naglar, speciellt tånaglarna på karlar. Tycker det är så vidrigt.

  3. Vill ha mer städat och vara mer pedantisk än vad jag klarar av, jag är helt enkelt för lat för att kunna hålla så undanplockat som jag skulle vilja.

  4. Älskar sommarnätter när det är ljust ute, fåglarna kvittrar, dimman ligger tung på åkrar, solen har knappt gått ned förrän den går upp igen. Jag kan stå och titta på ett sådant skådespel hur länge som helst och bara titta och lukta.

  5. Gillar inte Beck eller andra svenska filmer för den delen. Det finns väldigt väldigt få svenska filmer som jag tycker om. Bortsett från svenska filmer så verkligen älskar jag att se på film och skulle nog kunna se flera varje dag om tiden räckte till.

  6. Vägen till mitt hjärta är rött kött (hälsofreak hävdar säkert att det är vägen till bårhuset). En stor saftig, bra kryddad, blodig (nästintill rå) tournedos är svårslaget. Verkligen svårslaget.

  7. Älskar att bada och sola men min övervikt och min skam över alla celluliter gör att jag håller mig borta från alla stränder. Jag siktar dock på att vistas på stränder i sommar, bara vädret tillåter det.

Egentligen ska jag i min tur utmana ytterligare sju stycken men tyvärr är min bekantskapslista väldigt kort. Så ni får helt enkelt hålla till godo med min lista.

0 kommentarer: