söndag 22 februari 2009

Veckoresultat och utlottning

Jag har två grejer jag ska ta upp i det här inlägget. Det ena är veckoresultatet och det andra är en utlottning jag är med i.

För det första, jag är osäker om jag ska ha ett veckoresultat eller inte den här veckan. Jag vägde mig men iom med min förkylning så känns resultatet lite orättvist fast å andra sidan så är ju livet så. Viktlivet går upp och ned, jag blir förkyld, får mens och andra saker som kan påverka vikten. Men iom det var ett plus på 0,2 kg så känns det så orättvist att ha ett plus när jag säkert hade gått ned om jag hade fått vara frisk.
Vad tycker du?

För det andra så är jag med i Streams utlottning av örhängen och vill ju givetvis vinna ett par. Hon gör helt otroligt vackra smycken så det vore ganska kul att få gå omkring i ett par Dollyörhängen. Här är hennes blogg, SilverStream.

0 kommentarer: