fredag 13 februari 2009

Komplimang?

Följande konversation utspelade sig just efter det att min sambo klatschade till mig på rumpan när jag stod framåtböjd för att leta blåbär i frysen:

Sambo: Nu har du snart en normalstor rumpa!
Jag: Hm... Är det menat som en komplimang? Att du menar att det märks att jag har gått ned i vikt? Att min rumpa börjar bli mindre?
Sambo: Ja det märks att den börjar bli mindre....den är inte så dallrig längre.

Jag antar att jag ska ta den som den komplimang det verkligen var.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, men så gulligt! Klart det är en komplimang! =)

Bloggägare sa...

Ja jag väljer att tycka det även om han nu skulle ha menat det som något annat =)

Anonym sa...

Hahaha... det var ganska roligt och jag tror faktiskt också att det ska vara en komplimang... men det är ju inte någonting som säger att han INTE gillade den innan...
Kram och ha en fin alla hjärtans dag med en mindre dallrig rumpa...ler...

Bloggägare sa...

Ja jag tror nog att det är en komplimang. Han har faktiskt ett hjärta av guld även om han försöker vara 'macho macho man' ibland =)