onsdag 18 februari 2009

Förkyld men ändå duktig...fast det syns inte

Jaha, då har jag åkt på barnens förkylning verkar det som. Ont i halsen som få, ont i huvudet och inatt hade jag nog feber då jag frös "i" ryggraden.
Jag har ändå skött mig men det visar sig inte på vågen i alla fall.

Det är inte första gången det blir så, för att vara ärligt så blir det alltid så. När jag blir förkyld så stannar min kropp av på så många olika plan att en stillastående våg är nästan standard. Ibland visar det plus fastän jag ändå skött mig.
Det är ju inte så konstigt egentligen då kroppen (verkar) strunta i att gå ned i vikt utan satsar resurserna på att bekämpa sjukdomsskurkarna.
Hur som haver så vore det ju trevligt med ett minus på vågen imorgon men det tror jag inte.

Vad annars har jag att berätta? Inte så mycket tror jag då det verkar som att snor har tagit hjärnans plats. Jag får helt enkelt återkomma om jag kommer på något att skriva.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig! *kram*

Anonym sa...

Hur har det gått den här veckan då?

Jag utmanar dig =)
http://streamsviktiga.blogspot.com/2009/02/utmanad-7-sanningar.html