onsdag 14 januari 2009

+0,5 kg 14:e veckan med Viktväktarna

Ja och mer hade det kunnat bli....så jag är nöjd. Eller nöjd över en uppgång är man väl aldrig men jag är nöjd över att det inte är mer för jag har verkligen ätit på som om det inte fanns någon morgondag. Helt sjukt hur idiotiskt jag är funtad. Varför gör jag så?

Ja ja, nu ska jag inte älta det här, jag har ätit gott och faktiskt inte haft så mycket ågren. Jag hade nog haft mer ångest om pluset hade varit större.
Så nu är det ett nytt år och nya tag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det inte blev mer! Och vilken fin design, den har jag inte sett förut =)

Bloggägare sa...

Ja verkligen, det kunde ha blivit flera kilon =)

Ja jag gillade den också men det kan ju komma bli en annan i slutänden.

Anonym sa...

Heja på dig... lycka till i fortsättningen. nu sätter vi fart mot minuset... detta lilla pluset är snart glömt...
Grymt snygg designpå bloggen!
Lotta

Bloggägare sa...

Jajjemen, det gör vi!! Smalhet, here we come!

Tack men jag har nog hunnit ändra designen efter den här kommentaren, till det bättre tycker jag men det är ju en smaksak. Nu ska jag titta in din blogg.