måndag 19 januari 2009

Utmärkelse


Jag blir så glad, det är någon som inte känner mig som läser och faktiskt gillar min blogg. Jag har nämligen fått en utmärkelse av Lotta, VIKTinfo och mer finns att läsa här! Jag blev jätteglad när hon meddelade mig att hon hade nominerat mig. Jag blir alltid lika förvånad att någon har hittat till min blogg. Sedan vad själva utmärkelsen innebär vet jag faktiskt inte riktigt. Jag har försökt googla men hittar bara folk som har blivit nominerade. Jag struntar i om det här är liknande kedjebrev, det bryr jag mig inte om. Jag blir glad av att någon läser min blogg och tar sig tid att nominera mig.

Hur som haver här är reglerna:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar

Många av de nominerade är mina medsystrar när det gäller kampen mot övervikten

Här är de nominerade utan någon speciell ordning:

Streams Viktiga: Min vän som har varit otroligt duktig och kommit en bra bit på vägen med sin viktminskning. Hon är även min privata datasupport som hjälper mig i vått och torrt.

CaraMia - "verklighetens Bridget Jones" och kampen mot kilona: Hon har dragit igång med Rivstart 2009 där många har anslutit sig. Jag upptäckte den ganska sent så jag anmälde mig inte men hon gör ett jättebra jobb med Rivstarten samt sin egen viktminskning.

Batgirls blogg: En ny blogg för mig och nomineras för att hon har nått målvikt (guldmedlem hos Viktväktarna) och skriver recept med pointsvärde.

56kilo.se: För en otroligt inspirerande blogg, hon har gång på gång lyckats nå sin målvikt efter sina graviditeter. Bra recept med pointsvärde.

Kan jag bli smal?: Återigen en som kämpar vikten och har en jättefin blogg med vackra bilder.

VIKTinfo: Nu vet jag inte om man får nominera den som nominerade mig. Hon förtjänar i alla fall att nomineras då hon är så duktig samt att även hon skriver recept med pointsvärde.

Ner 40 kg: För att jag känner igen mig i så mycket i det hon skriver och tänker. Hon har även gått ned väldigt mycket sedan november.

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Tusen tack! Fantastiskt kul!
JAg tittar in snart igen...
Kram och pepp

Anonym sa...

Hej igen... vill lämna ett litet meddelande här om att jag blir jättegald över det som du skriver om o till mig... jag tar åt mig och sträcker på ryggen ordentligt. Jag kommer dock inte att lägga ut fler utmärkelsr på bloggen nu för då kommer det inte bli samma sak... Jag vill däremot att du ska veta att jag är väldigt tacksam för dina tankar... Lotta

Anonym sa...

Åh,vad glad jag blir! Tack snälla! Roligt att du känner igen dig, då vet man att man inte är själv om sina knäppa idéer (eller en del smarta ibland med, för den delen), haha! :) MÅNGA KRAMAR, och tack!