onsdag 21 januari 2009

Dagens tips

Jag måste fråga, är det bara jag som fungerar så att Har jag städat hemma är det lättare för mig att kämpa mot vikten?

Har jag stökigt och rörigt (vilket jag iof ofta har haft) så mår jag lite psykiskt dålig och då går det rakt i rännan med allt vad viktminskning heter. Men nu har jag på senare tid varit inne och surfat på något som heter Skrubba och även FlyLady och verkligen fått inspiration till att ta itu med all (nästan) röra och skrot. Det är lång väg kvar tills jag är klar men jag har gjort mycket och jag känner mig så stolt över mig själv. Det är i alla fall ett hinder mindre för att jag ska uppnå målvikt.
Så surfa in genast och förundras över att det faktiskt finns forum för städning. Och tur är väl det.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan nog ha någonting att göra med renheten och viktminskningen. jag tror att det dels kan bero på att man blir lite piggare när det är fint runt omkring. Jag ahr den stora städardagen imorgon och det ska bli så himla skönt att bli av med kartongerna efter flytten...
Lotta