fredag 16 januari 2009

Designen

Som ni kanske märker har jag gjort om bloggen rejält. Jag är otroligt nöjd över bloggens utseende och layout nu men vissa saker får jag bara inte till. Det är bilder och texter.
När jag lägger in en bild så vill jag inte att det ska vara någon text på sidorna om bilden och det är detta som jag inte får till. Som inlägget före denna, Checklista onsdag v. 3, det är ett bra exempel. Jag har försökt nu att få texten under bilden men det går bara inte. Texten läggs ändå till höger om bilden.
Att ta bort alla bilder jag har i bloggen för att lägga till dem igen, denna gång kanske centrerad, känns som ett drygt arbete och kanske inte helt nödvändigt. Någon som har ett förslag på hur jag ska få till detta får gärna dela med sig av knepet.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag vill bara berätta att du har en utmärkelse att hämta hos mig. Om du vill ha den vill säga!
Skickar också lite pappande tankar till dig!
Lotta