torsdag 22 januari 2009

Checklista

Dagen än så länge har inneburit följande mat:

Frukost: 2 ägg, 2 Wasa Sport Plus och te. 5 points
Lunch: Omelett på 2 ägg, turkisk yoghurt, rökt kalkon, kronärtskockshjärta, cocktailtomater, jalapeños. 6 points
Mellanmål: Blåbärssmoothie med banan. 2,5 points
Middag: Omelett på två ägg, turkisk yoghurt, rökt kalkon, champinjoner, kronärtskockshjärtan, cocktailtomater, jalapeños och lite ost som snacks. 6,5 points
Kvällsmål: Blåbärssmoothie (enbart yoghurt och blåbär). 2 points

Jag skulle lätt kunna äta det här till alla mina mål, det är så gott!

Total 22 av 22 points

Jag hade egentligen tänkt skriva något mer men jag har som inget att skriva om. Eller det finns det säkert men inget som jag kommer på. Så hoppas att ni alla har haft en bra dag och att det har gått bra med maten.

0 kommentarer: