tisdag 16 juni 2009

Dagens träning och mat

Bröst och mage

Pectoral: 20 kg, 4 set
Chestpress: 20 kg, 5 set
Hantelpress lutande bänk: 7,5 kg, 2 set samt 10 kg 2 set

Total abdominal: 40 kg, 3 set (hann inte fler)

Bröst och mage är mina tråkigaste muskelgrupper att träna. Ingen aning om varför men det är bara så trist. Men det gick väl bra antar jag, jag får dock aldrig samma "utmattningskänsla" som när jag tränar de övriga muskelgrupperna. Någon annan som får så?

Mat

Mål 1: Havregrynsgröt
Mål 2: Varmrökt regnbåge och en ½ skiva Gene tunnbröd (fuskar lite)
Mål 3: Uteblev då jag glömde bort det, hade planerat en proteinare
Mål 4 (middag): Entrécôte, sallad, 2 skivor baguette med smör och ost. Lite bit chokladkaka (smör, choklad, ägg, äggula och ½ dl socker)
Mål 5: Gainer till träningen som slutade kl 22

Har inte räknat något på maten idag, vi har haft gäster så jag har inte vägt maten eller räknat ut näringsvärdet på chokladkakan.

0 kommentarer: