måndag 29 juni 2009

Dagens träning

Ja som jag tidigare har nämnt så har jag redan utfört två träningspass idag. Först en timmes promenad med tjejerna i vagnen och sedan 50 minuter styrketräning. Jag tog mig även iväg nu ikväll för en rask promenad ensam med min iPod.

Jag är så nöjd att jag verkligen tar och motionerar när tillfällena ges. Inte bara hamna i soffan framför tv'n.
När barnen börjar förskola till hösten så kommer jag ju absolut inte att ha samma möjligheter att ta mig iväg på dagtid tex och kvällarna kommer säkert vara mycket stressigare.

Jag blir dock väldigt sur över att vågen inte ger mig resultat. Jag går inte upp tack och lov men går jag ned så är det så sakta att jag inte ens ser det på vågen. Jag tror bestämt jag måste börja föra lite matdagbok och räkna kalorier så jag inte tror mig äta mindre än vad jag egentligen gör.

Axlar

Fjärilen: 4 kg, 5 set
Hantellyft, fram: 5-6 kg, 5 set
Shoulderpress: 12,5 kg, 5 set
Upperback: 25 kg, 4 set

Motion

1 timmes promenad med tjejerna i syskonvagnen
1,25 timmes promenad

0 kommentarer: