tisdag 30 juni 2009

Dagens mat - uppdaterad

Nu har jag räknat ut hur mycket jag har fått i mig på den här menyn:

Frukost: En proteinare, 100 gram keso, 2,5 msk kokos, 10 gram pumpafrön
Lunch: Räksallad (125 gram räkor) med ett ägg och ca 30 gram keso
Mellanmål: Proteinare
Middag: Grillad karré, zucchini med kall bearnaisesås gjord på crème fraiche
Kvällsmål: Jordgubbar med grädde samt en proteinare

Jag har ätit på tok för mycket kcal idag, det är ju bara att inse. Och ingen träning heller pga tidsbrist men så är livet ibland. Så här ser det ut i alla fall

Kcal: 2164
Protein: 204 gram ~ 38 E%
Kolhydrater: 84 gram ~ 16 E%
Fett: 110 gram ~ 46 E%

4 kommentarer:

Linda sa...

Va härligt, här går det frammåt ser jag!! Bra idé att skirva ner kosten om du är osäker på hur mycket du får i dig, många gånger överskattar vi hur mycket vi tränar och underskattar det vi stoppar i oss ;O)

Cornelia sa...

Hej hopp, hur går det här då? Saknar dina inlägg!

batgirl sa...

Men hallå! Var har du nu tagit vägen? Saknar dina inlägg ju =)

jessica sa...

kikar in