måndag 29 juni 2009

Kan det bli en trekant?

Idag har jag promenerat en timme på morgonen med tjejerna i vagnen. Det var helt underbart väder för denna promenad. Det fläktade på bra och det var inte alltför varmt i luften även om det var varmt och härligt. Hästarna var på plats så även barnen fick ut något av denna promenad.

Jag har även varit och styrketränat idag, passet kommer redovisas senare (ids inte hämta träningsdagboken just nu).

Jag planerar att även ta en kvällspromenad kombinerad med joggingtur för att sona helgens sidospår (läs glass) från min vanliga kost.
Om jag får till kvällspromenaden har jag motionerat tre gånger idag. Härligt!
Det är lika bra att motionera på när man väl kan för rätt vad det är kan man inte motionera något en dag. Som imorgon kommer det inte kunna bli någon "morgonpromenad" (förmiddagspromenad) då min kompis och hennes barn kommer hit. Ska se om jag hinner med en kvällspromenad alt styrketräningspass för att fylla morgondagens kvot.

0 kommentarer: