onsdag 24 juni 2009

Sommaren är bra

Jag är på så himla bra humör idag. Det har varit en jättebra dag ur alla aspekter men att det är riktig sommarvärme idag gör allt så mycket bättre. Det är helt otroligt så glad jag blir av sol och värme. Klockan är snart 22 och det är 19.9 grader ute, hur ofattbart härligt är inte det?? Helt makalöst.

Jag har i alla fall just kommit hem efter en långpromenad med syrran. Svetten rinner då tempot som vanligt är ganska snabbt. Det känns också bara så bra dessa promenader. Igår gick jag själv med tjejerna en timmes promenad med vagnen och det var också en härlig promenad. Vagnen och barnen är ändå ca 40 kg extra (barn 10+15 kg, vagn ca 15 kg) som jag trycker framför mig. Jag kan lova det känns bra i uppförsbackarna.

Nu ska jag duscha och sedan...ja...surfa eller se på tv eller kanske lägga mig. Jag har inte bestämt mig.

Vilken underbar dag, vilka underbara barn och sambo jag har, vilket underbart väder. Kan jag vara annat än glad?
Åh jo, jag fick en komplimang av syrran också. Hon gick bakom mig, klappade mig på rumpan och sa: Jo du, nog syns det alltid!
Som sagt, kan jag vara annat än glad?

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Vilket härligt positivt inlägg. Massor av energi fick jag av det. TACK! Önskar dig en trevlig dag.
Kram och pepp

Bloggägare sa...

Men åh så roligt! Vad kul att kunna ge energi bara så där, genom ett vanligt inlägg.

Tack ska DU ha!

Ha en trevlig helg!